Friday, December 24, 2010

සිමියොන්ගේ ලට්ට පොත....Sima's diary


ඔන්න ආයෙමත් ඇවිල්ලා.....මට දෙයියෝ දෙන වැස්ස...
මහත්තුරුන්ට උතුරන්නට අපිටා..  ත් දෙන වැස්ස,,...
ලාම්පු තෙල් බෝතලයයි....
තඩි බාල්දියයි...
මහත්තයෝ...මේකටනම් බහින්න මටනම්...
මොනෙරෙක්වත් නැතුවනම්,,, හිතන්නවත් බෑ...

වැස්ස වැහැලා...කානු පිරිලා....
තූ නොදකින් ටොයිලට් යයි ගලලා....
අඩෝ ලැට් සිමා...මෙහෙ වරෙන්...
මෙන්න 3 කඩේ ලඟ වත්තේ වලවල්....
ඇත පිරිලා...

කාඅනු සුද්ද කොරනුවා...වලවල් අදිනවා...
හාරනවා...කියාලා බෙරිහන් දෙනවා...
ලනු කැරැල්ල පොල් වලල්ල කරෙන් තමයි එන්නේ..
.අර පොල් තට්ටම් නෝනටනම් පොල් කඩලා ....
ගාලත් මම දෙනවා...කියල
කිව්වට නෑ එහෙම ඒව කටින් මගෙ යන්නේ...

හුටා පරඤ්ඤං...ඇස් අය් මහත්තයගෙ පිරිල....
ඌ කාල කාල...ඒ මදිවට වලට ඒව දාල....
හප්පෝ මේ මීහරකා....මට කීයක්වත් නොදී...
නිකම්ම තරුවෙ බලෙන් ලැට් එක අද්දවයිද මන්දා...

අර හන්දිය ලඟ තට්ටු තුනේ ගෙදර....
ලඟින් යනවිට එයි මට කැමතිම ස්වරය...
...සිමයොන් අය්යා..මගේ සින්ක් එකපිරිලා...
වැඩටඉන්න දයා කියයි බටර් ටිකක් දමලා....
කුනු සින්ක් එක උනත් අනේ...
මගේ පනේ දයා ඔයාගෙනේ....
මංබටේ කපල සැට් කොරලා දෙන්නං....,,,
හාප්පේ ….දයාට එන සතුට....

වැකුන් සකින් මැසින් නැතත් අතේ....
දකින්න බැරි තරම් ඇතත්,, කුට්ටි වී..
සිරි සිරි පනුවොඇතේ...
වාගේ උතුරනා .සව්..කැඳ හැලියේ...
සුදද කරල කිලින් කරල දෙන්නම්...
කියන්න ඕනි වලක් දෙන්නම් වොස් කරලා...

ලැට් සිමා ඇන් කොම්පැනී...එකක් මන් දමාලා...
අදිනවා.... ඇමෙරිකාවෙත් ජරාව වල් ඇරලා...

මන් නෙවයිනෙ ඔව්ව කියන්නේ...
මගේ සරීරේට දාපු කසිය කාල...
තොපි හිතන් ඇත්තෙ ලේ s සි වැඩක් කියලා...
තොපි දන්නවාද මේ සිමාගෙ තරම...
අර ඇමතියාගෙ පස්සෙ ඒව ඇදල දුන්නෙ මම යකෝ..
ඒත්,, අර කාලෙන් ඉතිරිවෙච්ච ඩින්ගක්,,,

3 comments:

  1. අම්මප ලියනවා කියන්නේ නම් මෙන්න මෙකට තමයි...

    ReplyDelete
  2. ඔබට ස්තූතියි මා හට කොමෙන්ටුවක් දැමුවාට..

    ReplyDelete
  3. පට්ටය පට්ටය....අත්දැකීම් නැතුව මේවා ලියනවා බොරු ඕං....හිකිස්
    /කුම්භකර්ණයා

    ReplyDelete