Saturday, January 15, 2011

අවසාන ලිපිය +1

මීට මාස ගානකට කලින් දාපු පෝස්ට් එකක් තියෙනව අවසාන ලිපිය කියල..එතනදි කිව්වෙ මගේ ලව් එක නැවතිලා නන්නත්තාර උන හැටි..අදින් ඒක ඉවර උනා/..ඉවරයි කීවට මම නෙමෙයි හලෝ..කෙල්ල ම කීව එයාට වෙන කෙනෙක් ඉන්නව අලුත් තැනින් කියල..හපෝ මට වස විලි ලැජ්ජාව නේද???
දැන් කට්ටිය බෝරින් කියල අතහැරල දායි කියවන එක..තවත් බූට් කතාවක් කියල...
කවුද මාලු කාරයෙක් කියල තියෙනව එක මාලුවෙක් නැතනම් මූදෙ ගොඩක් මාලු ඉන්නව කියල..උගෙ...ආච්චිට...හාල්....
ඒ යෝදයට මාලුව ලොකු වස්තුවක් ඒක උගෙ ජීවිතේ..
අපේ පොලා දැන් මාලු විකුනනව..ඌත් මාලු පෙට්ටියෙ කාන්චනා කියල ගහගෙන...ඇහුවොත් කියන්නෙ..අනේ අද ඇති මාලුවක් නෑ බන් කියල...ඌ අද මාලු විකුනන්නෙ අර කාන්චනා නිසා වෙන්න ඇති..ඒත් අර බල්ලට කන්න බැරි කුනු මාලු යන පෙට්ටියෙ කාන්චනාගෙ නම එල්ලිල යනව වාගෙ කාන්චනත් උගේ පස්සෙම එනව ඇති උගෙ හීන ලෝකෙ..

පින්වතුනි...මේ ලෝකෙ හරියට කෙලෙස්,,මේ කෙලෙස් හරියට නිකම් ගොනා පිටිපස්සෙ යන ගැල වාගෙ..පස්සෙන්ම එනව..මටත් මගේ ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් අර ගැල වාගෙ තමා..කොච්චර දමල යන්න හැදුවත් බෑ...

උඹට ඔය ගැන ඔච්චර දුක උඹට ඔය කෙල්ල හරියට සෙට් කරගන්න බැරි උන නිසා..එහෙම කියන්නෙ අපේ දිගා කියල ගෝතයෙක්...උගේ අදහස වෙන්නෙ මට කෙල්ල රිසි පරිදි අදින්න සෙට් උනානම් මේ තරම් දුකක් ගින්නක් නෑ කියල...
ඌටත් කියන්න තියෙන්නෙ ආච්චිගෙ බ්ලවුස් එක කියල තමා...මම ඌට මුකුත් කීවෙ නෑ...මොකද කීව කියල උගේ හැදෙන වෙනසක් නෑ...ප්‍රේමයේ අවසානය සරල අනුවර්ථී චලිතයකි..එහෙමයි ඒ යකා හිතන්නෙ...හා ළමයි සයිනාකාර චලනවලට උදාහරණ කියන්න කීවම..අපේ සර් තරුණ බුවෙක් නිසා කොල්ලො එක එක එව්ව කීව...වතුරට ගලක් දැම්මම..එන්ජිම කැරකෙනකොට...කෙල්ලො කොල්ලො ඉස්සරහ පාරෙ යනකොට....සයින් ආකාර චලිත දකින්න පුලුවන් කියල කිව්ව... ඕක අස්සෙ එකෙක් කියපි සර් ගහේ මුදුන...කොහෙද යකෝ හෙලවෙන්නෙවත් නැති ගහක සයිනාකාර චලිත....ඒ සර්ය...නෑ සර් ගහට හුලං ආවම ගහත් සයින් තමයි...ඒ වාගෙ ඕන එකකට දැමිය හැකි බූට් තියරිද ඇත..

කෙසේ උවත් බූට් නම් සැපය හැමෝම ලබාගත යුතුයි මා සිතයි..ලෝකය කෙතරම් තදින් සහ ඉක්මනින් වෙනස් වෙයි දැයි බූට් වැදුනු කෙනෙකුට තම නැණ පමනින් වැටහෙයි...අපි සතු සිහින එකමත එක කඩා වැටී අපි අසරණවී සිටින හැටි..සියල්ලෝ සිටිත්දී..ඇය නොමැති කල කිසිවක් නැතැයි සිතෙන හැටි..තව..සියලු දේ ඇය වෙනුවෙන් කැපකලත් අවසානයේ බැනුම් වල සුමුදු පහස ලැබෙන හැටි...තමා මත ඇති සියලු දේට තමා පමණක් ඉතිරිවෙන හැටි..හරි වින්දනීයයි..

අවසානෙට මම කලින් ලිපියට දමපු සින්දුවක් තියෙනව...ඒකෙ හරි ලස්සන ගතියක් තියෙනව...ඒ කාලෙ මට යූ ටියුබ් දමන්න...පුලුවන්කමක් තිබ්බෙ නෑ...ඒත් දැන් පුලුවන් නිසා දානව...
භාතිය චින්ති ඉරාජ් ශිහාන් අස්සෙන් ශකීර දක්වා ගිහිපු කාලෙ මේ සින්දුව මේ මම කියන නිසාම පොඩ්ඩක් 
අහල යන්න...

තරු අත් අකුරින්
තරු අත් අකුරින් ලියා එවමි
ඔබට පෙම් පත
ඔබෙ සෙවණ පමණි මිහිපිට ඇති
එකම සම්පත

මඳ පවන මොටද ඔබේ සුවඳ මුසුවී නැත්නම්...
සඳ කිරණ මොටද ඔබ මගෙ තනියට ළඟ නැත්නම්...
එළි කරමි මගේ ළඟ ඇති ආදරයේ වත්කම්...
පැල්පතද මට හොඳයි මිහිරියෙ එක හිත ඇත්නම්...

කල්ගෙවා දෙනෙත් නොපියා ඔබ ගැනම පිය කතේ...
කල්පනා කළ පමණ මට කල්පනාවක් නැතේ...
ඇඳිරියෙද මැණික හඳුනන ඇස් දෙකක් මට ඇතේ...
එනු මැනවි රස බලනු සෙවණක එකම පැල්පතේ...

-ප්‍රේමකීර්ති ද අල්විස්



No comments:

Post a Comment