Monday, January 24, 2011

මට හීනයක් වගේ,,,,


මට සීතලයි..එහෙනම් ගිනි ගොඩක් ගන්න,,නැතනම් ප්ලේන්ටියක්..
මට තනියි...මම බල්ලෙක් අරන් දෙන්නම්...
මට පාලුයි...හා ඒකත් බල්ලගෙන්ම කරගන්න පුලුවන් වෙයි අනේ,,,
මට මේ ලෝකෙම කරුවලයි වාගෙ... 
සිම්පල් නේ..CFඑල් තියෙන්නෙ..අලුත් ඇඩ් එකක් යනව දැක්කෙ නැද්ද මාරයි මෙයා...
ඔයා කියන්නෙ බල්ලයි ,ගිනිගොඩයි , CF එලුයි තියනවනම් මට ඔයාව ඕනි නෑ...
අලුත් විදිහට හිතන්න අනේ...
එහෙනම් ඔයාට පුලුවන්නෙ පරන සබන් ලික්විඩ් එක ආයෙ අරගෙන අලුත් සබන් කෑල්ලට ඔව්ව කියන්න...
ලික්විඩ් ඉවර වෙයි...
ඒත් සබන්,, වතුර එනතරමට පෙනදායි..මම නෙමේ අපේ අම්ම මට කීවෙ...
අපි ට වඩා කල් ගතවෙන විසඳුම් වගේ ඒව අපේ අම්මට තියෙන්නෙ ඔයා කීවට...
හ්ම් ඒ කියන්නෙ මෙච්චර අවුරුදු 3ක් තිස්සෙ කරපු මාව එපා...
ඔයත් වෙන මල් වගේමයි..සුලඟ දෙසට නැමෙන..
මම කිව්වද නෑ කියල,.,ඔයා ලියපු කවි කියෙව්වට ඇප්‍රෑව්ඩ්(approved) සී ල් තීවෙ නෑනෙ..
ඔයාට තේරෙන්නෙ නැද්ද මගේ ආලෙ අනේ,,...
මේක හරියන්නෑ පස්සෙ ආත්මෙකවත් ඔයාට සොඳුරු මූනට ගින්දර හදවත ආවෙ නැතොත් බලමු
ආලෙන් කාල,,ආලෙන්ම බීල,,,ආලෙ ඉඳල ආලෙම නැඟල යන්නත් පුලුවන් ආත්මෙක...

1 comment:

  1. තේරෙන්නේ නෑ මගේ දෙය්යෝ.. කියන මගුලක් තේරෙන්න කිව්වා නම් තම හොද..

    ReplyDelete