Monday, August 15, 2011

ගොදුරක්.....

හිත හදාගන්න පුළුවන්නම්...............
හිත හදාගන්න පුළුවන්නම් හදාගන්න තිබුනා
ඔබ මවාදුන්නු ලෝකයෙ මම නිහඬවෙලා උන්නා
දුර ඈත ඉදන් සිහින ගෙනත් මගෙ ලෝකය පුරවා
බොරු ආදරයක් පෙන්වා ඔබ මා අසරණ කෙරුවා

මගෙන් අරගෙන ආදරේ අහුරක් දුන්නෙ මා හට ආදරේ බිඳුවක්
ඒක නිසයි කඳුළුම විතරක් ආදරය නිහඬම සෙවණක්

දුරින් ඉදගෙන අදරේ කෙරුවත් ඔයා දන්නෙ නෑ තිබුනු සෙනෙහසක්
ඒක නිසයි මෙතරම්ම දුකක් ආදරය නිහඬම ගොදුරක්..................


දැන් නිදිත් මතයි...ගොඩක් මම තියන්නම්....
ඔයා ගෙදර එනවද?/
ඔයා එනකොට මම ගිහින්...
තැන් කූ චතූ ප්‍රස්න්ටේෂන් එකට...
ඔයාට ගොඩක් හොඳට ඉගෙනගන්න ලැබෙන්න ඕනි...
දැක්කෙත් නැති නීසා දකින්න ආසයි..
හ් ම් එහෙනම් මම තියන්නම්...

ඇයි මේක ඉවරවෙන්නෙ නැත්තෙ...
දවසක් දෙකක් නෙමේ...
වසර 2-3ක් .....
බලමු ලබන ආත්මෙවත්..
එක්කො එපා ...
ලබන ආත්මෙ කියල ඒත් ඔයා එහෙමමයි..
මම මෙහෙමමමයි...
ආයෙ කවදාවත් එපා....අපි හමුවෙන්න ඉඩදෙන්න..
අඩුතරමෙ වොයිස් එකෙන්වත්..

කතා ලියනවට වඩා කොයිතරන් අමාරුද ඇත්ත ලියන එක....
ඉර ටිකයි හඳ පොඩ්ඩයි..තව මූද අහස තරු එහෙම ගත්තොත් කවි ලියත හැකි..
සින්දුත් ලියත හැකි..
එත් ඔයා ගැන ලියන්න මට බෑ..
ඇයි ඒ..ඒකට උත්තර නෑ..කවදාවත්..

ලෝකෙම දින්නත් සමහර පරාජයන් සදාකාලිකයි..
අකාලිකයි..
දුර දිග හිතන්න තිබුන පේන දෙයක්නම්..
නොපෙනෙන දෙයකට දිගක් දුරක් නෑ..

කවුරුහරි මේ කතාවෙ කලින් කියපු කොටසක් කියවල..
කියල තිබුන මම පරාජිත මනස පැත්තකින් තියන්න බැරි ව
ලතවෙනව කියල..
ඔව් යකෝ මම එහෙමයි...
ඒ මගේ හැටි..
වටේ ගිනි තියාගෙන කටේ බුලත් විඩ තියන්
ඉන්නව වගේ ලේසිද ඩෝ '''
පෙනි පෙනි නැතිවෙන එක...

3 comments:

  1. අනේ මට තේරෙන්නෙ නැතෝ.....

    ReplyDelete
  2. කියල තිබුන මම පරාජිත මනස පැත්තකින් තියන්න බැරි ව
    ලතවෙනව කියල..
    ඔව් යකෝ මම එහෙමයි...
    ඒ මගේ හැටි..
    ඒ උඹේ හැටි කියලා ආයිත් ලත වුනාම හරිද යකෝ..

    ReplyDelete