Thursday, December 21, 2017

ප්‍රජා සත් කාරය

කුට්ටි අතිරින් වූ මහ ගහකි..ඒ ගහට මීටර සියයක් එකසිය පනහක් ඈතින් බැද්දට වහං වන්නට තැනූ බොග වලකි. ඒ බොග වල ආවරණය කර ඇත්තේ යාන්තමිනි. පොල් අතු කිහිපයකින් ආවරණය කර ඇති එය වැසිකිලිය යන නමටත් නිගාවකි. එය වැසිකිලිය යැ කීම වැසිකිලි හිමියන්ගේ හිත රිදෙනහේතුවක් විය හැකි බැවින් එය රෙන තැනකි. බොග වලකි.
එතැන සාමාන්‍යෙයන් මහ දෙදෙනෙක්ද කුඩාවුන් 3දෙනෙක්ද රෙති. ඒ රෙන්න එන සෙනගින් පැමිණ රෙන්නට හැක්කේ 4කට පමනි. ඉතුරු කුඩා පොඩි එකා මිදුලේ හෝ ගේ තුලහෝ රුන්නාට පසුව ගෙනැවිත් එතැනට දමනු ලැබේ. බොග වලටද අමුතුම සන්තෝසයකි. කාලයක් තිස්සේ දන්නා හදුනන 5 දෙනෙකුගේ මලින් පිරුන ඒ බොගවලට අලුතින් දෑ ලැබෙමින් පවති.. එනම් කොළඹින් පැමිණි කැමරාකාරයෝ සෙට් එකක ඉද හිට එකෙක් පැමිණ එතැන නහය හකුලුවාගෙන රීගෙන යයි.
බොග වලට මෑතින් වූ මහ ගහ යට ගෙයකි. ගෙයක් කීවාම ගෙවල් තියෙන ඇත්තෝ යලිත් කඩු අමෝරා ගෙන එත හැකි බැවින් එය ඇටවුමක් යැයි කියමු. ඒ ඇටවුමේ පවුලකි. බැලූ බැල්මට අහා..ඒක ලොකු පවුලකි. සාදුලා කියන කියන සැරේට තම්බිලා නැතිකරන්නට මෙන් ජාතිය වඩ්ඩන්ට හැදූ පඩිපේලි පවුලකි. මොන පිස්සුවක්ද ඒ.. නැහැ නැහැ වැරදිලා.. ඒ මිනිහා එකට හිටියාට ඌ ඔය ලමයිගේ තාත්තෙක් නෙමෙයි..
මේකනේ උනේ.. ඔන්න මුලින්ම එකෙක් ඇවිත් ගෙයක් හදාගත්තා. ඌ මේ කොහේද යන කුලී වැඩ කාරයෙක්. ගෙයක්නෙමෙයි මේක නිකං අතු පැලක්. මූට වැටිල ඉන්න බූරු ඇදන් කෑල්ලක් විතරයි තිබුනේ. ඒ අස්සේ මූ දවසක් කුලියකයට යන ගමන් ගෑනියෙක් ලමයි තුන් දෙනෙක් එක්ක පාරේ ඉන්නවා දැක්කා. පේන විදියට උන් එතන දවසකට වඩා ඉදලා.
තොපිට ඉන්න තැනක් නැද්ද? මහා කරුනාවෙන් අර පුරුසයානෝ විචාලා..
ඈ බොල පකයෝ.. තොට ඇහැක් කියල එකක් නැද්ද වේස බල්ලා..තොට පේන් නැද්ද අපි යන්න තැනක් නැතුව ඉන්නවා කියලා.. ගස් නගින කුලි වැඩ කරන හිගන වේසිගෙ පුතා.තෝ තව ටිකකින් එන්න හදන්නෙ මොකටද කියලා මම දන්නවා..කසිය ගහන ගල් මූසලයා.. තොපිට ඕනි ලමයි හිටියත් කමක් නෑ. මේකට රිංගවන්න නේ.. මේන්න මේකට.. ඇය කුනුහරුපෙන් බනිමින් ඈ අතින් කකුල්දෙක අතර පෙදෙස පෙන්නුවාය.
ගෑනියේ තොගේ ඔය ලමයි බාපු මැසිම මට ඕනෙකක් නැහැ..මට මේ හිටිය *හුත්තත් දාල මම මේ ඇවිල්ල ඉන්නෙ පැලක් අටවං..තොට යන්න තැනක් නැතිම නං මගේ එකේ ඇවිල්ල හිටපං.. මම උඹ මෙතන ඉන්නවා කියලා දන්නවා.. මං මේ හුකන්ඩෝනවට කියනව නෙවෙයි..මේ ලමයි බලපං.. යකෝ බලු පැටවු වගේ නේ..තොපි ඕකුන් වදනවා.. අනේ මන්දා.. ඒවා බොලාගේ පස්න.. මම ලොක්කෙක්නෛවෙයි.. මට කන්න අදින්න දෙන්න ඇහැද්ද දන් නෑ..ඒත් යන්න තැනක් නැතිමනං වරෙං යන්න. පුරුෂයා ළමයි සමග සිටි අසරණ කාන්තාවට කතා කලේය.
බැහැ. මිනිහ ඒවි මගෙ.. උඹට උගෙන් ගුටි කන්න වේවි.. පලයං. යන්න. ඌ හෙන මරුවා. ඇය කීවාය.
මරුවා ද දන්නෑ ඒත් හරියට ගානට හිකුවා කියල නම් පේනවා පෝලිම දැක්කම..තොට ඕනනං වරෙං.නැත්තං ඕනි එකක්. මට තෝව වඩාගෙන යන්න බෑහෙනෙ ෆිල්ම වල වගේ..අනික යකෝ පිනක් වුනත් නිකං පුකේ ගාගෙන කරන්න ඕන නැහැනේ..තොට එපානං මං ගියා..
හා හා... අයියේ..ඔහොම හිටිං.මේ එකෙක් ගනිං..බං.. මුන්ට හාමතේ.. මිනිහ පොලිසියෙන් එක්කරං ගිහින්ද දන් නෑ බං.. අනේ මන්දා උඹ දුරද ඉන්නේ..
ඉන් පසු ඇය විත් පදිංචි විය. එසේය පජා ට ගෑනියෙක් හමු වූයේ.පජා සහ ගෑනි දෙවිදියකි. එහෙත් පජාත් ගෑනිත් දැන් මාස දෙකතුනක් මෙතන අතුපැලේ  සිටී..ඇත්තටම පජාගේ ගෑනි ගේ ඇති හොදක් නැත. එහෙත් ගෙදර හරියට තියා ගනී.කන්න උයයි. ගම්මු කියනවිදියට ඒකි පජාට හුකන්ඩත් දෙයි. ඒ නිසා දැන් ඒ පවුල එතැන රත්තරන්ය.
එහෙත් එහි බාහිර පෙනුම පට්ට අවුල්ය. ඒ දකින නාගරික හෝ ගමේ වෙසෙන යම් කලාවකට දිවිගෙවන අයෙකුට ඒ පැල සහ පවුල් දර්ශනය ගෙන එන්නේ ඇසට කදුලකි. කුනුගොඩකින් ඔසවාගෙන ආ විශාල නාම පුවරුවක් එක් බිත්තියකි. එය කුනුගොඩකින් ගෙනාවාද නැතහොත් රෑට ගොස් පජා සහ ගෑනි පන්නාගෙන ආවාද දන්නේ නැත. ඒ වේසිද ලේසි නැත. පජා හා එකට කුනුහුබ්බ කියාගන්න මෙන්ම අනෙක් වැඩටද ඈ දක්සය.
දවසක් පජා ට කුලියක් සෙට් වුන තැනකින් පජාට දවස් දෙක තුනක් තිස්සේ ගෙව්වේ අඩු ගානකි. පජාද හැකිපමණ කිව්වද ඉතුරුව දෙන පාටක්ද නැත. පජා..තෝ පිනට කහින්න ලේස්ති වෙන්න එපා.. තෝ එතන ගිහින් මැරිල මැරිලා වැඩකරල එනවා..ඒ සක්කිලි ටික හැන්දෑවට ඇවිල්ල උන් දෙන ගාන තෝ අරගෙන එනවා උන්ගේ බයිලා ටික අහලා.. හිටපං ඕකුන්ගේ කන්න ඕනි වල්ලම.. මං එන්නං හැන්දෑවට තෝ හිටපං කෝ..
මේ..උඹ එන්නේම නෑ.. එතන ඒ මිනිස්සු වැදගත්..පජා කීය ..
වැදගත් අනේ.තොපේ.. &$$*%*(%&(7 වැදගත් හිටපං කො මං ඕකුන්ට පජාගේ අලුත් ගෑනිගේ සැල් පෙන්වන්න.. ඇය කියාගෙන ගියාය.
හෑ බං.. ජෙසී..උඹ මගේ අලුත් ගෑනිද?
හිකුවා හෝ නොහිකුවා..ඒක තොගේ වැඩක් නේ.. එකට ඉන්නවා නම් ඌ ගෑනියි මිනිහයි..දැන් තෝ හිතන්න ඕනි නෑ පොඩි  උන්ට උප්පැන්න දෙන ඒවයි.. පවුල් පස්නයි..මොකෝ මේ හිටිය මාස දෙක තුනට උඹ ඒවා හිතුව එකක්යැ.. ඒත් පජා උඹ දැනගං උඹ මහන්සි වෙලා මේ මට කන්න දෙනවා. ඒකට මං බෝ වෙනුවෙන් දෙයක් කොරන් ඕනි.අන්නේකයි මම මේ තොගේ සල්ලි ටික හරි අරගන්න හැදුවේ..නැතුව මේ උඹට නොදී මට සල්ලි ගෙනහින් කෝලං කරන්න නෙමෙයි..අන්නේකයි.. ඇය කියාගෙන ගියාය.
මීඩියා කන්ඩායම ආවාය. ඇත්තෙන්ම පජාලාගේ පැල්කොටය දැක මීඩියා කන්ඩායමේ නෙත් පිනා ගියේය. මන්ද ඒ ඔවුන් සොය සොයා සිටිය කදිම අසරණ පවුලක ජීවමාන නිදර්ශනයකි.
“පජාගේ පවුල තිබුන හොදම ඇදුං කෑලි දරුවන්ට අන්දන්නට හැදුවත් නිෂ්පාදන කන්ඩායම එයට විරුද්ධ වුයේය. එතැන සිටි ගෑනු පරාණයකට කිට්ටු වූ පජාගේ ගෑනි වූ ජෙසී ඇයට කනට කොට.. මං මේ බොඩියක් වත් නැතුව ඉන්නේ මිස්..කමන් නැද්ද? මෙහමම ඉන්නද නැත්තං මංගාව තියේ පරණ එකක් ඒකක් දාගන්නද? කියා ඇසුවාය. “ ඉන් පසු පරණ එකක් නම් කමක් නැහැ ය කී නිසා පජාගේ ගෑනි ටිකක් කැමරා කරුවන්ගෙන් වහං වී බොඩිය පටලා ගත්තාය.
“අපි හැමෝටම නැවතිලා ඉන්නට ජීවිත් වෙන්නට වාසස්ථානයක් තිබෙනවා.ඒ විදියට නවාතැනක්ගෙයක් දොරක් නැතිව ජීවත්වෙන ජනයා වෙනුවෙන් ඔබේ සරණ අපේ සරණ හා බැදිලා ගෙනයන හිසට නිවන වැඩසටහනේ තවත් කඩඉඩමකට අපි ආවා..දැන් ඔබට පේනවා ඇති.. “ ඒ ආකාරයට වැඩසටහන පටන් ගත්තා.
වැඩසටහන් නිවේදිකාව පජා එක්ක කතා කලා..ඒ විතර් නම් මැදැයි පජා ඒකිත් එක්ක පස්සෙත් කුටු කුටු ගෑවනේ.. ජෙසී ඒක දැක්කා. ඒත්නොදැක්කා වගේ හිටියා..
කන්ඩායම හැන්ද වෙන්න ආයේ වාහන වල නැගල යන්න ගියා. පජා අර ගෑනි එක්ක කතා කලේ මක්කද? අපේ මූසලයට මොකදට ඒ අරුමෝසම් වේසියෙක්. අපේ කීව්වට ඇත්තටම මූ මගේද? ජෙසීට ඉරිසියාව හින්දද වෙන හේතුවකටද දන් නෑ නින්ද යන්නේම නැහැ..
ලමයි ටික ගානට බාවලා ටිකක් ඈත බූරු ඇදට වලො දැපල ඉන්න පජා ගාවට කිට්ටු වුනා.
මේ .. සද්ද කරන් එපා.. ලමයි ඇහැරෙයි.. දාඩියයි ඇතුල ... වරෙං එලියේ ගහ යටට.. අර තනකොල ගොල්ලට. ජෙසී පජාට කනට කර කිව්වා.
මෙ හත්තලාම නිදාගන්න දෙන්නවත් නැහැ රෑටවත්.. මොන හුට්ටක්ද ඒ..හිතමින් පජාද ගහ යටට ගියේ අද නම් මේකි කෝමහරි වැඩේ කොරගනීවි කියලා බලාපොරොත්තු ඇතුව. ඒත් දවාලෙ දැකපු ලස්සන පිං කද එක්ක බලද්දි හපෝ මේකිනම් කියලා පජාට නොසිතුනාද නොවේ.
මේ පජා මට ඇත්ත කියපං උඹ අර නිවේදක ගැනිගෙන් ඇහුවෙ මොකද්ද? ඇය ඇසුවාය ..
ඔක්කොම කියන්න බෑ බං..අවසානේ මේකයි..ඒකි කිව්වා මේ වැඩෙන් අපිට ලස්ස හත අටක් අනිවාරෙන් ලැබෙයි කියලා. පජා කී විට ජෙසීගේ ඇස් උඩ ගියේය.
නෑ ..ඉතිං ඒක කියන්න විනාඩියක් වත් යනවැයි..ඉන් පස්සේ උඹ මොකද්ද කිව්වේ. ? ජෙසීට ඒ දැනගන්නා තෙක් ඉවසිල්ලක් නැත.
මං ඇහුව ලස්සයක් දෙන්නං මට මිස්ගේ පුක බලන්න බැරිද කියලා? ඇත්තටම ඒක කෙලින්ම ඇහුවේ නැහැ..මම හෙන වටෙන් ඇහුවේ.. දැන් උඹ උඩ පනින්න ලෑස්ති වෙන්න එපා..තොගේ පුක පෙන්නලා දාහේ ඒවා ඉල්ලන්න එහෙම..මේ පැල මගේ.. තොට ඉතුරු ලස්ස ටික දෙන්නං.. මට අර ගැනිගේ පුක බලාගන්න ලස්සේ දිපං..ඒ ඇති. පජා කිසිම හැගීමක් නැතුව කියාගෙන ගියේය.  
ඉතිං ඒකි හා කිව්වද? ජෙසී පුදුමය සගවාගෙන ඇසුවාය.
මුලින් පුදුම වුනා.. පස්සේ හිනාවුනා..ගෑනු කෙලින්ම හා කියන් නෑනේ බං.. අනික උඹත් දකින්න ඇති ඒකේ යස..රවුමට ..හැඩට.. ෂා... මට ඒක බලන්න ඕනි. අපිට බං  ඔය ගෙවල් හුත්තවල් ලැට් හුත්තවල් කවද හදාගන්න ඇහැද්ද බං. උඹත් දැකල ඇති ඕකි ටීවි එකේ ඉන්නවා..මාත් දැකල තියෙනවා ඔය දවල්ට තේ බොන්න එහම නැවැත්තුවම ගෙවල් ඔල ටීවි බලනවා පෙලක් වෙලාට..මේකි ඉන්නවා.. මං හිතුවේ නෑ මේකිම ඒවිය කියලා.. පජා කියාගෙන යයි.
දැන් පජා අයියේ ඒ මිස් අයියට කැමතිද? ඔයාල දෙන්න කොහෙදිද දැන් ඕක කරන්නේ? ජෙසී ඇසුවාය.
ඈ බං ජෙසී. උඹ මං මේකට එක්කං ආවට පස්සෙම තෝ ඔහොම කතා කරනවමද කොහෙද? දැන් තෝ ගැනත් මට නිකං කිති කැවෙනවා ඒ වචන වලට..
මෙහෙමයි ජෙසී. මං ගොනෙක් නෙවෙයි. මං දන්නවා නේ කොළඹ ඔය ලොකු ඔපිස් වල වෙන දේවල්. මිස්ලා ලොකු තැන්වලට යන්නේ පුක දීලාලු. මං ඒ මං දන්න ඒවා මිස්ට කිව්වා. මිස් නිකං බයවෙලා බලං උන්නා. මං කිව්වා මට ඇත්තටම සල්ලි නැහැ..ඒත් මේ වැඩෙන් සල්ලි හම්බෙනෝ..මං ඒකෙන් ලස්සයක් වගේ ටිකක් දෙන්නං කියලා. මිස් කැමති වුනාද දන් නෑ. ඒත් අකමැති නැතුවැති කියල මට හිතුනේ. පජා කිව්වේය.
ඒ මිස් කිවුවා. පජා කොළඹ ආවනං ඔයාට මේ මම නෙවෙයි ඊට වඩා ලස්සන කෙනෙක්ගේ පස්සක් බලන්න නෙමෙයි අල්ලලා ඕනි දෙයක් කරන්නම රුපිය්ල විසි දාහකට විතර ගන්න හැකිය කියලා. පජා කියාගෙන ගියේය.
ඉතිං පජා අයියේ උඹට එහෙම කලා නං හරිනේ..අපරාදෙ නෙ බං පුකක් බලන්න රු ලස්සයක්. යකෝ ඔය අපිට තියෙන ඒව ම තමයි..ඉතිං ආයේ නාවල හෝදල කරල ගත්තම අපෙත් ඕම ඇති. කොහෙද ඉතිං..තොපි නිකං වත් බලනවයි ඉතිං.. ජෙසී පජාගේ සිත වෙනස් කරන අටියෙන් කියාගෙන යයි.
ඕවගේම කතා ඒ මිසුත්කිව්වා. ඒත් ජෙසී මිනිස්සු ජීවත් වෙන්න ඕනි කතා එක්ක. බාගෙද බං ජෙසියෝ උඹේ ඔය පුකේ වම් තට්ටමේ තියෙන කලු පැල්ලම වගේ ඇති අරකිගේ මුලු තට්ටමම. පෙලක් උනගේ කැතයි නේ බං.. ඒ පැත්ත. ඒත් බං ඒක බලන්න ඕනි ඒක වටිනවා. පජා කිව්වේය.
ඈ බොල පජා..තෝ කොහොමද බං මගේ තට්ටමේ පැල්ලං දකින්නේ. තෝ මහ ගල් අවලමෙක් නෙව. බැලුවොත් අත්තං අර බූරු ඇදේ නිදි වගේ ඉන්නවා..සික් යකෝ උඹ නං.. ජෙසී  අමනාප ස්වරයෙන් කීවාය.
ජෙසී උඹ නාන්න යන්නේ අර කාරුත් එන්නැති මං කඩ ගාව නේ. එතැන ඉතිං මං ඔය ඉදලා හිටලා යනවා උඹ නාන්න ගිය වෙලාවක..ඒක හිතන්න ඕනි නෑ එච්චර.. හැබැයි ඉතිං ලමයි බෑවට මොකද තාම මෙන්න හොදෙයි.!! මෙන්න.. පජා ඇගිලි වලින් එය සුපිරි බව පෙන්නූවේය..
හරි හරි පජා කියහං කෝ.ඇත්තටම උඹ ඇයි අර මිස්ගේ පුකට ලස්සේ ගෙවන්නේ.. ?
උඹ දන්නවද අපේ වත්තක උන්නා පුංචි මහත්තයෙක්. මූ ඉස්සර හිටපු හෝටලේ නැවතිලා තියෙනවා මීනා සෞම්‍යා කියන නිලිය. උඹත් දන්නවා ඇති නේ පහර.. ඉතිං ඒකි නානවා බලං ඉදපු මේ පුංචි මහත්තයා සතියකට වතාවක් විතර ඔය මීනා සෞම්‍යා ගැන කියෝනවා.. ඔය මේ සතියේ නාට්ටියේ උඹල දැක්කද මීනා.. ඕකි හොටල් එකේදි මට දුන්නේ නැති ටික විතරයි බං.. මටත් ගහන්න තිබුනා..මෙන්න මෙහෙම.. මම ගියේ නෑ..බං.. අපිත් බයයි නේ..
ඔන්න ඔහොම ජෙසී පුංචි මහත්තයා මිනා සෞම්‍යාෙග් හැඩ කියනවා..පුක ගැන කියනවා.තං ගැන කියනවා..හඩ ගැන කියනවා.. ඉතිං බං ජෙසියෝ.. මට උඹට මේ ජීවිත කාලේ ආයේ කවුද බං ඔය වගේ හම්බෙන්නේ.. තොටයි මට හොද ගෙයක් ලැබුනත් අප මොකාද අදුරන්නේ.? අපිට කියලා හම්බෙන්න ලොකු මිනිහෙක් නැහැ..අපිට කියලා ලොකුකං කියවන්න දෙයක් නැහැ. ආයේ පලාතේ වත් ඔය ටීවි කාරයෝ සිනමා කාරයෝ පත්තර කාරයෝ එන්නේත් නැහැ.
උඹ හිතපං ජෙසියෝ මං ඔය නිවේදිකා ගෑනිගේ පුක දැක්ක කියලා..උඹ නිකමට හිතහං දැන් රටම දන්නේ උඹ මගේ ගෑනි කියලා නේ.. අරුං ටීවි එකේ පෙන්වන්නෙත් එහෙම වෙන්න ඇති නේ.. දැන් ඒ පුක දකින්නේ කවුද උඹේ මිනිහා.. නේ.. උඹටත් ආඩම්බරයක් ඒක.. මං කියන්නේ ඒවා තමයි බං ජීවිතේ අපි ලබාගන්න ඕනි දේවල්.. ඔය රෙදි පෙරදි, තෑගි බෝග, ගේ දොරවල් හැම කෙහෙම්මලම අපි මලාම දාල යනවා..අපේ ඔලුවේ තියෙන දෙයක් විතරලු නේ බං එලොව යන්නේ..හාන්දුරුවොත් ඕ නිතර කියන්නේ..  පජා කියාගෙන ගියේය.
හපෝ..ඇති ඇති බං.. උඹට හොදක් වෙනවා උඹට සතුටක් එනෝ   නම් ඔය වැඩසටානෙන් ලැබෙන ලස්සේ නෙවෙයි. ලස්ස දෙක තුනක් වුනත් ගනිං බං පජා අයියේ. මට කමක් නෑ බං ඒකට..ඒත් උඹ ඒ ගෑනි එක්ක කොමලෙට කතා කරද්දි ඒකි උඹ දිහා බලං හිනාවෙද්දි මට ඒකිගේ කැවුත්ත කුඩුවෙන්න ගහල එන්න තරහක් ආව බං.. සමාවෙයං මට.. මං රහත්වෙලා බුදුවෙල නැහැ. මට තේරෙන් නෑ.. ඒත් උඹ එහෙම වෙනකෙට මට මහ අමුත්තක් දැනෙනවා.. කලිං මිනිහා සියවතාවක් ගහලා ගහලා කනෙන් ඇදලා පර වේසි කියලා ඇදලා පාර දැම්ම්ත් එන්නේ නැති මහ වේදනාවක් එනවා.. උඹ එච්චර හිතන් එපා.. ඒක. ජෙසී අඩන්නට සැරසෙන මූනෙන් පජාට කීව්වාය..
ම්ම්... අහක බලං අඩන්නේ .බලහං මේ දිහා.පජා කිව්වේය.. ජෙසී පජා ගේ දෑස දෙස බැලුවාය. ඔහු ඇයව තුරුල්කරගත්තාය. ජෙසී මම බොරුවක් කරනවා නම් මං කරන්නේ හොරයක් නම් මේවා කියනනේ නෑ නේ බං.. මට ඕනි ඒ හැඩ පුක බලාගන්න විතරයි.සත්තයි මං හම්බුනත් ඇගිල්ලක් වත් ගහන්නෑ..විස්සාස කරපං මාව විස්සාස කරපං..මට කියල දිවුරන්න කෙනෙක් නෑනේ බං.

5 comments:

  1. හම්මේ රස්නෙ වැඩි වගේ

    ReplyDelete
  2. සයිමන් නවගත්තේගමගේ කතාවක් වගේ, ලෙසටම ලියල තියෙනවා...

    ReplyDelete
  3. ජෙසිට පුකේ ඇරියේ කවුද? මීඩියාකාරයොත් ඇරියාද? නැත්තන් මිනිහා විතරද ?

    සිරසේ ප්‍රවෘත්ති නිවේදිකාවක් වන ටෂ්මා දිල්කිට පුකේ ඇරියේ නං මම ටිකක් විතර දන්නා එකෙක්. පුකට තදට බැස්සලු. ඒත් හුත්ත නං ලොකුයි කිව්වේ. එක පාර දාර පොලු දෙකක් බස්සගෙනත් තියෙනවලු ඒකි හුත්තට.

    ReplyDelete
  4. රසික සූරියආරච්චිගේ මැරිච්ච තාත්තා හොල්මනක් වෙලා ඇවිත් කියන්නේ ඇත්තද ?

    ReplyDelete